søndag 3. mai 2009

Mai-helg!!!

Da har vi kommet oss noen dager inn i mai, en riktig så fin måned.Om to uker er det 17.mai, og jeg har funnet frem bunadene min(Vestfold og Vossa) Begge passer,noe jeg er mektig glad for..Da er det bare å velge og vrake..Kanskje Linda vil hjelpe meg å velge en dag??Du som er blitt så bunadskyndig mener jeg;)

Fredag var jeg og barna på Ringshaug og fisket krabber og spiste snop:) Møtte Marit og hennes tre barn der, hadde en toppers formiddag der... (hvorfor får jeg ikke lagt inn bilder her??Søren-.)

Og når vi kom hjem, var Tonny kommet hjem fra sykehuset.Han hadde vært savnet.
Lørdag jobbet jeg nede i interiøravdelingen for første gang, litt skummelt og innmari gøy på en gang!Kan godt gjøre det en gang til!(sykefravær, og det er like kasser som vi hadde på Accessorize)

I dag har T jobbet fra 11-17, sara vært i barnebursdag,simen og eg på plantasjen og svidd av 750,,- jeg egentlig ikke hadde..Menmen.Terrassen er blitt superfin!!!!!Er stolt over at jeg har malt hver bidige millimeter helt alene..

1 kommentar:

Linda! sa...

Så flink du har vært med terassen, den har blitt så lekker! Skal lære deg å legge inn bilder jeg. Det er noen som har det. To bunader, mens andre må låne. Fordelen min, er at mamma vasker og stryker skjorta ;)