søndag 3. januar 2010

Ett helt nytt år!!

Da er vi noenn dager inn i 2010. Det har vært ganske stille dager, sånn sosialt sett. Fredag var det middag hos Solveig og Einar, lørdag jobbet jeg fra 09-18(salgsstart på jobben) og samme kveld gikk med på å kose seg under dyna med "korslag", taco og snop. Jeg hoster og brekker meg om hverandre, nesa renner og jeg "frykter" en luftveissinfeksjon.Er jeg like tett i morgen tar jeg en tur til legen, er 3. dagen i dag jeg er tufs.

Det nye året skal:
-gi meg Tonny tilbake.
-motivere meg til å begynne å trene litt igjen(understreker litt)
-vi kutte ut snop i ukedagene(MENER det!!)
-jeg prøve cola kun lørdager, drikk vann jente!!!
-jeg komme meg mer på besøk, leke med andres barn og sosialisere oss litt mer
-eg la sara bli stor jente!
-bli tante håper jeg!

Tror ikke disse småmålene er uoverkommelige, satser på å holde halvparten hvertfall!*viktig å ikke satse for hardt;) *

Ønsker dere godt nyttår!

Ingen kommentarer: