lørdag 5. september 2009

September, høstkveld.

Lørdagen har kommet og gått.Har byttet til nyttsengetøy på vinterdyner denne gangen, vi gleder oss til å legge oss.Simen sover hos farmor i natt, er utrolig deilig å vite at man kan sove til ni i morgen om vi vil!
I dag har ungene og jeg, samt farmor vært på loppemarked, fant ikke noe særlig. Men godt å lufte seg selv og ungene litt, spise en vaffel og drikke en kaffe.

I morgen skal vi på Leikvin, der det er marked.Man tar med sine brukte leker og kjøper andres brukte leker, spiser pølse og kake og møter klassekameater og venner fra barnehagen. Tror Solveig skulle være med også!

Kikket innom Linda sin blogg i dag, og der var jammen bilder fra festen!!!Mange fine! Og ikkke minst video av min vakreste lille saramor:rørt:
Kanskje jeg kan legge den ut her Linda?Wanna help me??

Fått panduropakka, gleder mg til neste gang jegb skla sette meg ned og scrappe litt!!

1 kommentar:

Linda! sa...

Det er klart du kan legge ut videoen her! Vi kan se på det neste gang. Gleder meg til pandurosakene!