lørdag 12. desember 2009

medio desember...

Og endelig kom det ett bittelite øyeblikk hvor jeg følte stikk av julelengsel..Det var når jeg satt i sofaen i går, med Sara i armkroken og min kjære venn Linda(og svigerinne og forlover) i andre enden av sofaen og så julefilmer!!<3

Og i dag, når min vakreste datter stolt stod mellom 160 andre turnere og vinket med sitt skjønne smil.Da var jeg skikkelig stolt mamma!Luciafeiringen ble holdt i går, frokost på SFO kl.0815, og Saramor gikk med alle de andre 3.klassene i tog.Det var så uendelig vakkert og sakralt ,når 60 hvitkledde barn med glitter og lys sang den nydelige luciasangen....
I barnehagen til simen var det 50 utedresskledte småtasser med ymse hvite,store t-trøyer dratt på utsiden som hadde "forestilling"!! De gikk pent hånd i hånd og sang som bare småtroll kan!Etter noen julesanger og klapperunder fikk vi gløgg og lussekatter:)

Om kvelden kom alstå TanteJul(Linda) hit, vi glodde,åt og fikk blanke øyne:D

NÅ skal jeg straks krype oppi sofaen med jenta mi og storegutten min.Minsten er lagt og sover søtt og trygt under dyna si!

Ha en god helg!!

Ingen kommentarer: