torsdag 25. september 2008

Badeenglene!

Da mor for en gangs skyld får ånden over seg, setter hun alle kluter til....Hentet mine vakre små i barnehagen og på skolen, kjørte til Shell og tok en pølse i sola før jeg lurte ungene til å tro at vi bare skulle kjøre en liten tur.Sara skjønte ikke helt hva vitsen var,men likte tanken på sitte stille og rolig og slappe av litt.
Da jeg parkerte foran svømmehallen skulle dere sett glitrende barneøyne altså!Fnisende, henrykte og ivrige små løper mot døren, snakker høylydt med akvariefisken i foajeen der og stiller seg deretter pent i kø med mammen sin.

Vel inne i garderoben kler de begge ærbødigst av seg,simen kaster til og med bleien sin selv..Så dusjer vi, går på do og deretter ut i det store bassenget.
Simen iført "badedrakt" fra Tina,en slags body med flyteelementer i front og i rygg.Når han i tillegg får beskjed om å gå sakte på grunn av sklifaren, lager han seg en utrolig morsom gange..
Andre voksne i bassenget ler så tårene triller av denne vakre lille skilpadden min.

Begge to koser seg masse, de sklir og sklir og sklir og jeg tar i mot og tar i mot og..Vi badet vel en 45 minutter, før vi begynte å bli kalde. Opp av vannet med seg, dropper dusj,bare kler på og drar.
Hjem og begynne på middag, som i dag var hjemmebakte minipizzaer.Sara spiste seg rund og mett,simen ville ikke ha så mye som et maiskorn en gang..

Uansett: hatt en knallfin dag alle tre, med pappa enten på jobb eller ute med jobben..Sukk.
I dag har han virkelig gått glipp av noe altså!!

*inne i kjøleskapet ligger en pizza.Bare til han, min elskede mann,som jeg velger hver eneste dag*

Ingen kommentarer: