lørdag 6. juni 2009

Lørdag,minus en tann

..I går fjernet jeg altså en ødelagt tolvårsjeksel, det var med de antatte tårer og klumper i halsen jeg visste ville komme. I går så jeg fortsatt ok ut, i dag er kinnet veldig hovent og ømt. Skal jeg "gjette" vil jeg påstå at det allerede nå er betennelse i såret,for det kommer litt rar smak innimellom og kulen på kinnet er så innihampen sprengt og vond..
Ringer "min" tannkirurg mandag.Tipper han må åpne stingene og drenere ut pusset mand eller tirs.Jobber mand-tors, får ordnet dette så fort som mulig.

Nå: crispy chicken, en stk sovende sønn og en stk sliten mann.Jepp.Helg.

3 kommentarer:

Linda! sa...

Håper det går bedre med tanna, og at du slipper å gjøre noe mer med det!.. Klem!

june sa...

Var ikke betennelse, heldigvis.Men skal på kntr morgen og torsdag

Linda! sa...

Så bra! Det blir jo fort litt irritert når man røsker ut tenner, men det hørtes jo forferdelig ut.. Håper det er masse bedre!