mandag 8. juni 2009

Når man blir trettito-ho..

..da gjør man ikke som man vil
Da jobber man på Bohus
med smerter uten tvil.
Når man blir trettito-ho
da blir livet bra-a-a-a
når man blir trettito-hooo
da blir man full av stil...
(eller no-oooooooooooo)

Jadda.

Dagen begynte med en særs dårlig natt.Vridd meg,vondter i hals og kjeve etter tannfjerningen fredag(mandag i dag) og drømt mye ekkelt.Noen som vet om det er fullmåne??
Fått penger av Mo og Mi, mangemangemange røde roser av mannen min,en bønsj med nuddelige sms`er og gode lange ektefølte klemmer på jobben.'Og 0715 ringer svigers og sang bursdagssangen til meg...Er så glade i dem altså!!

Tonny og jeg satt opp paviljonskjeletten i dag, vegger,tak og myggnettingen tar vi ewn annen aften,vi var nemlig ikke inne før kl.22!Iiiiiskald nå altså!

Ellers tenker jeg mye på D & L om dagen, blir så inspirert av deres(hvertfall L sin, mtp bloggen hennes/deres.Flinka!)) iver og engasjement!MORO!!! Vi gleder oss med dere.


Nå skal man legge seg snart.


Men T skal holde seg våken i hele natt han stakkars, han skal utføre sovende EEG i morgen, møte på sykehuset kl.08...Han skal drikke endel kaffe i natt tenker jeg..

3 kommentarer:

Linda! sa...

Grattis med dagen i går altså!
Kom til å tenke på en ting mtp bilder i bloggen? Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker vanligvis opera, men når jeg skal legge inn bilder må jeg bruke explorer. Da kommer det opp som et valg på menyen øverst der du skriver innlegget..

Linda! sa...

gleder meg så til i morgen! Jeg er klar for et par øl i solen jeg.. Kjedelig at det ikke er noe for deg om dagen..

june sa...

..ikke noe for meg om dagen?Skjønte ikke den setningen jeg*megablånn*