tirsdag 15. juni 2010

Legoland; nå kommer vi

Endelig:kvelden før avreise..Dagen i dag har gått med på å pakke,vaske,støvsuge,stryke,luke,kjøre,hente,handle etc. Har aldri vært så forberedt på tur noensinne, og det føles bra:) Vi skal bo i 4-manns hytte ved siden av Lalandia/Legoland.Ungene har INGEN anelse, de har gått rett forbi åpne kofferter uten å heve så mye som ett øyebryn i hele ettermiddag..Gleder meg som en unge på juleaften til å se to stk. barn se Danmarksfergen i morgen tidlig!(drar fra Tbg kl 0600,senest..) Superspeed er båten, tar ca 4 timer over.Går sikkert smertefritt med DSer, taxfree, kryssord og kikke litt. Regner med at det er lekerom for de små..?

Ser jo at er evighet siden sist jeg skrev, og at jeg sikkert i det skrivet den gang skrev at er lenge siden sist jeg skrev da også...Så kan det gå! Mor har begynt på SKeidar, vært der i to uker og trives veldig godt allerede. Koselige og imøtekommende kolleger, som gjr at jeg ikke savner "gamlejobben" fullt så mye som jeg gjorde før..

Barna vært friske lenge, men i går begynte Sara å hoste og snørre, og i dag begynte Simen..Typisk det når det nærmer seg fri.Men litt snørr hindrer da ikke oss i å endelig ta en velfortjent ferie med de deilige barna våre?? Skulle fortsatt ønske at tante og onkel kunne blitt med, men ikke alltid dt klaffer for alle.

I løpet av ett år er jeg trolig blittt tante til deilig gutt eller jente fra Sri Lanka.Og jg tenker på det HVER dag, gleder meg til å se D og L bli foreldre de også...<3

4 kommentarer:

Trine sa...

Å, så spennende for barna! Tenker det er to elleville gledesbarn som reiser på ferie i morgen.
God tur, kos dere masse. Håper du får tid til å stikke innom oss litt igjen når du er tilbake :)

Klem, Trine

Ellen's sa...

Hei!
Flrste gang jeg titter innom bloggen din! Akkurat nå er dere vel på vei til Danmark. Så gøy å reise uten at barna vet noe på forhånd! For en overraskelse! :))
Vi var i Lalandia Billund i pinsa! For et flott sted! Det vil vel dere også synes! Hvis du kikker på bloggen min, har jeg et innlegg med bilder derfra!
Hilsen Ellen

Siri sa...

Gratulerer som kommende tante og god tur til legoland! :)

Linda! sa...

Ønsker dere en superfin tur! Vi skal enda jobbe noen uker før ferie.. Som antagelig går med til å jobbe her hjemme.. Klem!