lørdag 21. august 2010

skolestart og snart høst.

Sara, min deilige vesle jente, er blitt fjerdeklassing! Første året jeg dog ikke var rørt til tårer allerede i skolegården, men klarte å vente med å tørkeblanke øyne i bilen på vei til jobb;)
Minstemann Simen har begynt på ny avdeling, han trives godt etter noen uker der nå. Tok litt tid i år altså, han likte seg så veldig godt på den forrige avdelingen med de voksne som var der da. Sånn er livet;)


Mor jobber på skeidar, trives der!

Ikke noe annet spennende som skjedd siden sist tror jeg? Jodda: meo fått sin etterlengtede Magnus, jeg hatt tre uker ferie og Svigerfar kommer hjem fra Tjøme Sykehjem etter 6 uker der..han falt og brakk hofte/bekken i juni, stakkars. Får håpe han virkelig kommer skikkelig til hektene igjen så fort som mulig.Både for sin egen del og for svigermors.

Skal orøve å være flinkere til å oppdagtere siden i løpet av ukene som kommer.
I morgen skal vi på Åpen bondegård på Rørås Gård! Blir kjempekoselig, var der i fjor også, en fantastisk dag for barna, meg selv og farmor!

4 kommentarer:

Karen sa...

Hei June

Så koselig å lese litt på bloggen din.

Karen sa...

Hei June

Så fin blogg du har.
Nydelig unger.

Linda! sa...

de vokser jammen meg til de her barna.. Nesten litt trist også..

Unknown sa...

Åååh, en ny blogg å følge! Du skriver jo så vakkert <3 :)