mandag 24. november 2008

Mandag, blåsebortdagen

I dag er det skikkelig sur og kald vind hos oss,som tidvis lukter snø.Tror ikke at disse hvite magiske krystallene kommer i dag, men veldig deilig å snuse inn frostlukt...

Familiebursdag vel overstått, med pølser og kaker og snop og gaver og snille(dog sukkerhypre) unger.Alt gikk etter boka.
I kveld er det barnebursdag.Gleder meg vanvittig til de to timene er ferdige, så kan julen bare komme..
På vegne av Sara gleder jeg meg jo samtidig til at hun skla få leke med alle vennene sine i lekeland da.Tror det blir 10 svette,lykkelige jenter på Spenst i dag:)

Lurer på om jeg skal
a)se på tv og slappe av litt
b)finne julestjernelissene mine og sjekke at de virker
c)gjør noe annet konstruktivt.


Vi får se om vi kanskje rekker litt av hvert!!Trøtt er jeg hvertfall:0

Ingen kommentarer: