mandag 10. november 2008

mandag, syk sønn

Natten har vært preget av feberhet sønn, som har grått mye.Antar at tårene og gråten kom fra feberfantasier, for han gråt hysterisk i tre runder og kikket panisk opp i taket og bablet om at det var skummelt og mørkt der.Endte opp med å sove fra 0230-0645 på armen min/inntil meg i sara sin seng. Hun hadde vi av erfaring lagt oppe i min seng ved leggetid, og bra var jo det....

Nå prøver lille helten vår å sove litt, og det skal så jaggu meg mor også prøve på..Trøtte er vi!

Sara ble også hjemme i dag, hun klaget på vondt i halsen og at er slapp. Hjemme er jeg jo uansett, så hvorfor ikke.Vi har tegnet,klipt,limt,sett Mikkes jul og spist lefser og vafler til frokost.Ikke verst dag tross omstendighetene.Oppdatert ønskeliste foreligger til de som måtte være interesserte i det;)

Ingen kommentarer: