tirsdag 17. mars 2009

Og nå er Tonny på sykehuset...

Tonny fikk nok ett illebefinnende i dag morges, så jeg får mamma til å kjøre Simen til Bhg og jeg kjørte selv sara til skolen FØR jeg koblet hvor ille det var..
KJørte rett til akutten, hvor han fikk kvalmestillende intravenøst, EKG, blodprøve rog en skikkelig nevrologisk undersøkelse.
Ferden gikk videre opp til ØNHspes, som bare sa "oi!!" når hun kikket inn i øret hans..Hun hentet rette vedkommende som har vært med på tonnys øreoperasjon for ti år siden, og han sa raskt at dette var en hissig infeksjon, og tonny ble lagt rett inn på sykehuset, med peniccilling intravenøst.
Min elskede var ved godt mot sist jeg så han(1830), og ahn gleder seg til å sove litt snart stakkars. Han er blitt stukket i, klemt på, trykt på og snakket til i absolutt hele dag.Han skla til CT av hjernen i morgen 1210..
Jeg var ved hans side fra 0845-1430, hentet unger, handlet,lagd middag til oss tre og sol og einar, som kom for å være barnevakter mens jeg kjørte bag inn til tonny.
Nå sitter min kjære mor her og holder meg med selskap.


Og i går fikk jeg "dommen", jeg ER hjertesyk. EJGen sist uke viste altså supraventrikulær takykardy klart og tydelig. Har samtale med hjertespes i morgen kl 12, men først tannlege kl0930..jaja..

snart vår og sommer eller??en løvetann hadde vært no`...

1 kommentar:

Linda! sa...

Oj, det skjer jammen mye på en gang! Men det er jo også fint at man finner ut hva som er feil. Krysser fingrene for at alt er og blir bra!