mandag 30. mars 2009

..Og det virker som at ting bli lettere.

..Jeg hadde første arbeidsdag på 2 uker i dag.Det gikk akkurat som forventet; ble tatt i mot med åpne armer og gode klemmer, jeg har en fantastisk arbeidsplass!Ellers sneglet timene seg avgårde, jeg vel vitende om at kveldsøkta var min og bare min på hjemmebane. Kjæresten min er fortsatt syk/hanglete.Han er hjemme på sin 3. uke nå, men det kan virke som at det går sakte men sikkert fremover for han også.Heldigvis.
Men det går altså veldig sakte, han har lite energi, og vi venter i åndeløs spenning på MRresultatene.Kan ta opp til en uke å få svar på de(via ØNHspes på sykehuset), men jeg er nok så frekk at jeg ringer i morgen den dag og leker "dum"..

Kvelden i dag har vært preget av skjønne unger, sakte tempo og slitne foreldre. Man bare må ta ting sakte, klarer ikke å sette opp tempoet om jeg så forsøkte.

Været??Joa., de 30 cm med snø som kom fredag er halvert..Den kan ikke forsvinne fort nok for min del, men vi fikk hvertfall skuffa bort mesteparten i går. Så nå er vi mer enn klare for noen deilige solrike påskedager

April; det er bare å komme::D

1 kommentar:

Linda! sa...

Tenker det var litt deilig å treffe andre mennesker, komme seg litt ut av huset og bare være June igjen, selv om du måtte ta kveldsøkta hjemme.. Kjempegla i deg og gleder meg stoort til å få besøk av deilige Sara til helgen! (Si ifra når dere får svar på prøvene da..) Gla i dere alle sammen!