onsdag 27. mai 2009

Midtuke, one to go.

Bare en liten tidligvakt i morgen, så har jeg langhelg!!Fri fredag til og med tirsdag til uken!!Jippi!
er utrolig stille på jobben om dagen, så de få som er innom får ektremt god service!
Simen holdt på å bli stelt til morgenen i dag, da jeg så at det rant gugge ut av øret hans:( Han har verken feber elelr klager på at det har vært vondt.Fikk legetime kl.1330, da vi kunne konstatere ikke bare øreverk, men DOBBEL øreverk!!Da har vi jammen meg en tøff liten kar som ikke klager altså.Legen skrøt fælt av hvor flink Simen var til å sitte pent under undersøkelsen, og knerten fikk en smilende sprettball i premie. Så "slenge" han av hos mormoren sin, for på jobb måtte jeg.Og T hentet han der 1545..Jeh hjemme ca 1930, da tipper jeg T er utslitt,stakkars.

Vi har også hatt besøk av en elektiker i dag, som har montert opp de nye utelampene våre, og de syns jeg ble fine:D Så da er terrassen ganske så klar fopr sene kortspillekvelder med venner eller familie..

1 kommentar:

Linda! sa...

Så tøff lille gutten er! Gleder meg til å se nye utelamper! Nyyyyt langhelgen med deilig vær!