torsdag 21. mai 2009

Når klippen er hjemme

bllir alt endel lysere. Min kjæreste T sitter her ved min side og vi nyter de to små timene vi får i "fred" hver kveld. Ungene sovnet greit, etter å ha vært ute i hele dag.Vi har fisket krabber,spist is og pølse, lekt "kileleken" med ball på gresset og badet. Alt dette har jeg og barna kost oss med, mens T følger med på sidelinjen. Ser han klør etter å være med på leken og kosen, men kroppen hans sier nei til store fysiske utskeielser.Han deltok de siste 15 minuttene av balleken vår, og han lagde matboksen klar til i morgen..Uansett form;deilig å ha han her hjemme, where he belongs.

I morgen skal barna bli hentet av Linda på skolen og i barnehagen, og Sara gleder seg veldig.Simen aner ikke noe om hendelsen, hvilket betyr at vi sparer oss for endel mas.
Siden jeg jobber sent og T ikke er i stand til å ha unger alene akkurat nå, setter vi enorm pris på disse englene fra Revetal.De ønsket primært å ha dem fra i dag til fredag,men siden skolen her ikke er stengt denne inneklemte dagen(Kr.himmelsprett i dag), blir det skole ja-..Man lærer da ikke skulking i 7-års alder vel..
Og så jobbe fra 10-16 lørdag, før Solveig ønsker å ha knerten fra lørd til sønd.Men tror jeg takker nei til det, for å være sammen med ungene er en god måte å glemme den perioden vi nå befinner oss i..Vi får se.Evt indisk lørdag? Hmmm....

Næsj..Legge seg kanskje?Prøve å få noen timer søvn.

Nataklem til alle som er glade i oss, og til alle vi er glade i

1 kommentar:

Linda! sa...

Høres deilig ut med Tonnys nærvær igjen. Skjønner at det er tungt og vanskelig for dere nå.. Håper dere får kost dere litt sammen i helgen. Gleder oss til å få besøk av de skjønne tantungene mine!