mandag 25. mai 2009

Nytt anfall

Fredagsformiddag fikk jeg mitt til nå hardeste hjerteanfall.Stod og stelte meg på badet,skulle på jobb. Så kommer det som lyn fra klar himmel ett anfall av dimensjoner. Normalt går det jo over 20-23 sek etter jeg har lagt meg ned.Nå holdt det på i 2-3 min. før jeg fikk panikk/angst og ringte 113. Jeg fikk knapt puste,hjertet dundret avgårde i 200(ca) slag pr.min. og for aller første gang hadde jeg kraftige synsforstyrrelser og nummehet i høyre arm og sitring i ansiktet..

Jeg ble tatt ekg av, og puls og BT. Ikke noe vistes.Ikke noenting..Annet enn mitt gråe ansikt, tårene som trillet og hiving ette rpust.Godt å ha ambulansegutta i hus.De kjørte meg til fastlege,som ville ha meg på hjertemedisiner igjen(tambocor)

Ungene har kost seg hos onekl,tante og farmor o helgen, vi har kost oss sammen de få timene vi har hatt med ungene.Lekt med ball,laget vafler og lest bøker.

I morgen skal sara på "leirskole" på karlsvika med klassen, hun gruer seg faktisk endel! Så jeg prøver å få gått tidligere fra jobben for å bli med bort og betrygge henne og bidra med legging av endel unger og passe på i lek og med grilling.Tenkte jeg.---

Ingen kommentarer: