tirsdag 24. november 2009

Bursdagsfeiringer

Søndag var det altså duket for familiebursdag, regnet strømmet ned fra oven mesteparten av dagen,men det spilte ingen trille for bursdagsjenta nei! hun fikk mobiltelefon av oss, det var skikkelig stas!Hun spilte, og tante Linda,Mormor og Farmor ringte alle for å gratulere og prøve den nye telefonen.
Gjestene kom kl.15, vi hadde pizza og deilige kaker. Unegne var kjempesnille, og Saramor fikk mye fint i gave!
I dag(tirsdag) har vi vrt på Jungelby(simen hos farmor), og det kom 11 jenter fra klassen:) Det var mange røde svette varme jenter der som ble hentet kl.19. Hjem og dusje snella, putte minsten i seng, henge opp en vask og nå altså 30 min verdifull stillesitting på dataen før matbokslaging!
Tonny slettes ikke i form, han er i en slags boble stakkars kjæresten min. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for han, så lar han rett og slett værei fred jeg, i håp om at han sier fra dersom det er noe jeg kan hjelpe til med. Nemlig!!!

to dager til dren/mandel op. :skummelt:

1 kommentar:

Linda! sa...

Vi kan forresten godt ha Sara her i helgen! David skal litt avgårde, så derfor var han litt usikker, men jeg kan være hjemme :)