torsdag 5. november 2009

Vaksineaften

Da har vi stått en time i kø, og opplevd ett solid kaos(øyeblikksvis organsiert). Minsten har fått vaksinen sin, jeg tror jeg skal ta den i morgen*skremt*
Jeg leser for og i mot, men har vi først latt simen få stikket skla for all del jeg også. Usikker på om jeg ER i risikogruppen,men hører med lege i morgen
Tar da legevakta( 0900-1330) i morgen, for jobber fra 12-19 fredag og 10-16 lørdag-har virkelig ikke lyst til å få harde bivirkninger da, for jobbe MÅ jeg! En er syk og en er på ferie..

T hatt noen særs tøffe dager nå, han er sliten av sykdom, uvisshet, av hvor lenge han(vi) har hatt det slik.Ber innstendig til høyere makter, alle skytsengler og sjeler som vil mg og mine vel!Vær så snill: la T slippe mer tull og tøys nå, han har virkelig hatt nok.Sukk.. Fjellet mitt, min elskede, min kjæreste på 14 året..La han finne livsglede og energi igjen, la han slippe brystsmerter, kvalme og ymse diffuse symptomer.

T: jeg elsker deg som sola elsker månen, du er mitt alt.Hold ut, det skal snart bli bedre!

Ingen kommentarer: