torsdag 26. november 2009

dren,bursdag og falske mandler..

Jepp! sara,elskede jenta vår, er 8 år. Helt på ordentlig! Store vakre Sara,med sine glitterøyne, sin hjerne og sin pratsomme sjarm.Jeg elsker deg snuppa!


Og angående mandler og dren: klokka 0800 var T,jeg og Simen på plass på sykehuset der minsten fikk hæppi-drikke, veneflon,maske og masse kyss og kos før han sovnet og våknet opp HELT i ørska 1,5 time etetr han ble lagt i narkose..Han har vært så flink gutt, og formen har vært ekstrem variabel på ettermiddagen i dag. Gått fra hysterisk smertepreget til rolig, blid og sjarmerende gutt. Merkelige greier.. Han sovnet utslitt kl.1930, trolig litt på overtid. Mne ahn gråt så sårt fra 1845 til leggetid, at han hadde ikke klart å sovne før uansett. Lagt med 375 mg pamol,lille venn.I egen seng da. Men lovte han å bære han opp til meg når jeg skulle legge meg, for det å
sove alene skal han få slippe når han har vondt!Og når begge ungene endelig sov, ser jeg at tonny er blitt enda verre med leggen sin. Den klør,er rødflammete og han sier det stikker. Jeg ringte legevakta uten hans velsignelse, og legen ringte han opp igjen. Legen sa han måtte komme inn.......

så her sitter jeg, alene,det er mørkt ute, en nyoperert sønn og er psykisk sliten.

Gleder meg på Saras vegne, som skal sove hos tante og onkel i morgen!!Tusen takk, virker som at simen får en dag elelr to til med smerter, så godt for henne å få stimuli "utenfra"
Snart natta, re opp madrass til min kjære først!

2 kommentarer:

Linda! sa...

Hei! Beklager at jeg ikke tok telefonen i går. Jeg hadde lagt den igjen hjemme og var over hos naboen! Ikke noe særlig å høre om den vonde kvelden... Ringer deg om noen minutter.. Håper natten har vært grei..

june sa...

Alt ok Linda;) Jeg forventer ikke at hele verden knuger om sin mobiltlf tilfelle June skulle ringe! Så fremt de ikke passer barna mine da;)


Bare å ringe, våkne(såvidt) vi. Natt fra helvete, men han er mye bedre i dag altså!Heldigvis, tapre lille mannen min