lørdag 4. oktober 2008

Nok en jobbelørdag er overstått..

.. og i skrivende øyeblikk er simen sovende og sara eplespisende.Bolle og eplebiter til kveldsmat er vel ok en lørdagskveld?:=)

Tonny er avgårde og henter indisk,og planen er da å legge tuppa om 10 minutter for så og dekke på.
Mamma har fersk-suppe-lag på Gauterød, og jeg er bedt dit altså.Men tror nok jeg blir heima hos far ja.Jobb fra 10-16 me murrende hodepine er ikke akkurat energifrembringende.

Kom altså hjem 1630, til barn og mann som knapt hadde vært ute på terrassen.Så vi siste litt,før jeg og barna dro til Marit og lekte litt på sklien der. Ungene relativt fornøyde med det,mor fikk noen få ord med skjønne Marit før turen gikk til butikken og kjøpe lørdagsgodt til to meget snille unger. Ikke noe godterimas, heldigvis: de pekte på noen ulike smågodter de ville ha og når jeg sa nok, hørte de på det*elsker*

Gleder meg til tirsdag(Lindalunsj), torsdag(Niklas bursdag(simens første barnebursdag) og foreldremøte i bhg) Bare EN jobbelørdag igjen så er det tre(!!jippi!!) frilørdager på rad.Og VIPS er det nesten november allerede!

Juljuljuljuljuljuljuljuljuljuljul!!

Ingen kommentarer: