søndag 5. oktober 2008

Sunday people

..Dagen etter høstnattstormen begynte blå,ren og vakker.Terrassemøblene lå slengt over hele plenen, det var glasskår fra lyktene og sandkassen var nesten tom for leker.

Ungene og jeg var ute i 2 timers tid, de lekte så fint i sankassa med "nye" sandleker jeg fant i en sekk i garasjen.Jeg vasket vinduer rundt huset, for de så ikke ut etter inatt...
En time senere blåser og plasker det igjen, snakk om bortkastet energi!

Vi tre tok en vaffellunsj og Simen spiste meget bra for første gang på 1 uke.Han er nå på sin 8. dag med diarre, så imorgen MÅ vi få en legetime og ta noen blodprøver.Lille vakre gutten min!

Bare to dager til Lindalunsj og jeg gleder meg innmari!!*jippi*I dag har jeg og Tonny ryddet masse på gjesterommet og vaskerommet, mens snille unger lekte saccosekksisten, så Tom og Jerry eller tegne eller lekte så bra sammen......

Så altialt vært en knallsuper søndag, for både store og små!!

Nå Åndenes makt og en varm kopp med the.

2 kommentarer:

Linda! sa...

Høres ut som dere har hatt en fin søndag, med litt mer aktivitet enn oss;)
Hvilken film skal vi se på tirsdag da? jeg er allerede p god vei inn i julesteming, så kan fort bli skikkelig kos (også allerede tidlig i oktober da gitt..)

Linda! sa...

Kan hjelpe deg med liste veit du;) Når skal jeg komme da tru?