torsdag 2. oktober 2008

Torsdagskveld

Det er høstregn ute,sånne lette og tette dråper som drypper ned på terrassegulv og markise.Tonny og jeg sitter i sofaen. i lettere koma,som vanlig...

Simen la seg usedvanlig villig, med en varm nattakos og "jei elker dej" før jeg satte døra på gløtt.
Saramor er i Langesund/Badeland med Farmor, og etter natta-samtalen å dømme er livet heeelt ok for klorvannsliten lita jente.Hun hadde knapt tid til å snakke med meg, for de holdt på å spille ett spill når jeg ringte:)

Jeg trives så godt på jobben min også, Bohus er åpenbart stedet å jobbe for småbarnsmamma.Hvertfall for en periode.Aberet er jo åpenbart de ukentlige to kveldsvaktene da, men er jo faktisk hjemme før halv åtte og rekker da å kysse ungene god natt før kveldskomae kommer og tar meg..

Fikk nå endelig litt info om hvor David og Linda står,"magemessig".De er i gang med ett forsøk til, og gjett om jeg ble glad!!!*jippi*

Håper de/vi får full klaff uten problemer i etterkant av egginnsettelsen.Unner dem alt godt!
Samtidig skulle jeg ønske at de delte litt mer av deres verden, og det har jeg savnet lenge.
Vansleig å være pårørende uten å få innsikt i noen verdens ting.Vi har gått utfra at de ville holde alt internt i Sunnekleppveien, men heldigvis har Linda laget en blogg hvor vi kan følge med*skrive seg bak øret at mamma får den adr*

Ellers: snart er det juuuuuul!!*løper lykkelig rundt i sirkler og får nesten blanke øyne av bare tanken på grønnsåpe,kalendergaver, og julefred*

2 kommentarer:

Linda! sa...

Det høres bra ut med egg og bacon-lunsj :) Julefilm er heller ingen dum idè.. Jeg har nesten begynt såvidt å lukte på desemberfølelsen....

june sa...

Egg og bacon it is:)

Desemberfølelsen er verdens beste!Kjenner jeg klør etter å ta julevasken, men det er det INEGN vits i før medio november, sånn rett før snupperullas bursdag