fredag 17. april 2009

Fredag, sol og snørr

Da har roen senket seg i Juneheimen, ungene er lagt,mannen er i sofaen ved siden av meg og terrassen fikk sin siste spiker i dag. Nå er det sprossemaling som gjelder,fikk grunnet 2 av 9 meter i dag,rundt i alle kriker og kroker.Gikk ganske radig faktisk, men kommer nok til å bli rimelig lei snart..
Leveggen må klæsjes inn med visir, før den får to strøk maling den også.. Det ble altså knallflott!!!

I morgen står loppemarked og pirogbaking på "menyen". linda og jeg er jo på servisejakt, til sommerfesten.Blir så bra!!Må skrive ned hva vi har kjøpt i morgen, i en egen bok.Ingen vits med 19 vaser liksom..

Ønsker de få leserne mine en riktig god helg!Stor klem.

Åja: snørr ja..Mor er sause forkjølt.Vært vedlig grøssen i dag, tett i pappen, vondt i kropp,nakke og bihuler.Snyter meg hele tiden og nesesprayen er en god venn i nøden.
God bedring til meg

1 kommentar:

Linda! sa...

ÅÅ, gleder meg til å se den "nye" terassen på ordentlig! Er så glad for din ekspertise på servise-jakt! Kan ikke dere bare være friske en stund nå da? er det ikke det ene så er det det andre.. -Dårlig gjort!
Kjempeglad i dere!
Sees i morgen!