mandag 13. april 2009

Siste påskedag,13.april

.........og den som skulle få sove lenge i dag var meg. Jeg måtte på do 0830, og da står man jo like greit opp. I sofaen satt to vakre barn og en nesetett og småforkjølt mann.
Da ryker den teoretiske sverigeturen, for det gjør jeg IKKE alene med to unger. Niks og nope.

Vurderer en kinotur med ungene, men siden nettbanken ikke vil åpne seg,aner jeg svært lite om hvor mye kæsj jeg har på sparekontoen..Jaja. Noe må vi vel finne på!
Den siste påskedagen er preget av meget grå himmel og tilhørende regn.Ikke utevær med andre ord..

I går var det nydelig middag hos verdens beste svigerfamilie.(røkt svinekam) Vi fire syklet opp med sete og henger, ungene snille og flinke på besøk. Var hjemme 1815, turborydde og stelle unger. Så kom David og Linda ca 19, poker snop og pottis.Linda vant. Igjen.Fader også..
sånn er det;)

1 kommentar:

Linda! sa...

Hei og hopp verdens beste Junemor! Takk for en fiin kveld igår! Kjedelig med dårlig vær, men vi kan vel ikke klage mtp hvordan det egentlig var meldt i påska. Håper dere finner på noe denne siste fridagen (kontofon?).. Klem fra meg:)