mandag 20. april 2009

Og nok en uke er på oss

Vi teller uke 17 nå, nest siste uken i april.Denne uken skal jeg bare jobbe to dager, fordi torsdag og fredag er det planleggingsdag i barnehagen.Så da får simen og jeg finne på noe koselig sammen, ut fra hva jeg orker.
Vært hos kardiolog igjen i dag og tatt Ekko-bilde av hjertet mitt. Det var friskt og fint iflg legen, som mente jeg skulle kutte tambocoren(hjertemed.) for en periode og se hvordan formen ble da.Er veldig tom for energi om dagen, trist og nedfor, uten LYST!Klarer å holde masken sånn nogenlunde, men angst og anfall kommer ofte snikende om kveldene.Liker det ikke..
Liker heller ikke at legene kaller den "trange" halsen min for"angst", når det er så fysisk utslag at det kjennes ut som om noen prøver å kvele meg.Er skummelt,ekkelt og vondt(mbare venstre siden det er sånn,skjønner ingenting jeg)

I løpet av denne uken kommer også vår nye sofa, gleder meg til å se den på plass!Og til helgen skal jeg på Møbelmesse på Hamar, om formen ikke blir verre.
Kjenner at tanken på sofa,indisk og familie er mer ønskelig enn 4 timer buss hver vei, fyllefest og dårlig nattesøvn....Fysj.Begynner uten tvil å bli gammel.Nemlig!!

Simen og Sara hoppet på trampolinen i sted, og plutselig glefser Simen til, Sara fikk skikkelig merke på låret og gråt masse.Tullegutt!Rett på rommet, hvor han gråt og klaget sin nød.Når han hadde roet seg, ga han sara en unnskyld-klem og så gikk resten av ettermiddagen og kvelden smertefritt. Han ligger nå i senga og synger.Sara da vegg i vegg og prøver å sovne hun også..
elsker de to timene vi får i fred hvert døgn.Priceless!!

2 kommentarer:

Linda! sa...

Rare legen... Syns jo det er rart om han kaller det angst og sender deg hjem igjen uten noen form for mer tanke rundt det eller hva annet det kan være..
Blir du borte hele helgen? Skjønner det er slitsomt å dra på jobbtur når man ikke er helt i form..

june sa...

Jeg vet.. Vært hos lege i dag, har halsbetennelse.Og han sender rekv. til CT av hals,kjeve og hode..GLEDER meg faktisk til det bildet foreligger.Nemlig!