torsdag 23. april 2009

Straks helg!

Når man våkner til en liten guttestemme som er våken 0620, sola skinner og fuglene synger, blir det mest sannsynlig en super dag..
I dag kommer altså sofaen vår, 3+1+1, og jeg gleeeeeeeeeder meg!!Dessuten skal jeg få malt mer av strøk nr.2 på rekkverket og smårydde litt. Simen er på sin andre planleggingsdag, og han skal jo også stimuleres.
Og mulig en bytur, for mor trenger mascara. Virker som at peniccillinen slår inn nå, halsen markant mindre rød enn for to dager siden.Heldigvis.
Aner fortsatt ikke om jeg drar i morgen, har jo mentalt lyst,men ikke fysisk. Grubler fælt nå..

Ønsker mine få, men trofaste lesere en gooooood dag og god helg. Kan flere legge igjen noen spor,så er det veldig koselig;)


ÅJAA: simen og jeg spiste frokost i hvitveisskogen i går!Kjempekoselig!

1 kommentar:

Linda! sa...

Tusen takk for fine bilder! Håper halsen bare blir bedre og bedre.. (Men så håper jeg jo også at du blir hjemme, så vi kan finne på noe kanskje..?)
Kjempeglad i dere! Klem!!