tirsdag 13. oktober 2009

Damenes aften;dagen

....opp og stå kl0700, da simen hadde tisset seg ut gjennom bleien igjen.Ned og begynne stell av to stk morgentrøtte,men blide deilige barn:)
Kjørte dem begge 0820, så jeg fikk meg noen timer alene på formiddagen til støvsuging,vask,rydd,sying og stryking av hvite skjorter og dressbukser.

Sminket meg og ordnet håret.Simen skal hentes kl.12, har ØNHtime til han kl.1240, preop samtale for dreninnlegging.Han har jo hatt 8-10 ørebetennelser på 2,5 år, så som mor,far og storesøssen må vi altså legge inn drenering for å skåne trommehinnene litt.

Leverer han til Tonny på hans jobb etter sykehuset, og videre til jobb,Ca 14-24.For klokka 20 åpner vi dørene på Bohus og slipper inn de 343 påmeldte handleglade damene:) jeg har stått for bestilling av tapas, rengjøringspåpasser og bestilling av mat til ansatte kl.16.
Blir gøy!Håper av hele mitt hjerte at formen holder seg slik dn er akkurat nå, tett i nesa og slimhoste, ikke feber og verkende muskler takk!!*ber innstendig til alle guder,gudinner,engler og sjeler som vil meg og mine vel*

Hver kveld når jeg legger meg, har jeg begynt å be en liten bønn til nettop:

" skjønneste Guder,Gudinner,Engler og Sjeler som vil meg og mine vel.
Tusen takk for at barna har hatt en frisk og lykkelig dag i dag.Ønsker meg at Tonny får en mye bedre dag i morgen, det fortjener han nå etter 5 dager i mørke.La oss alle få ett langt liv, uten noen flere store vegger. Vi har hatt vårt nå, med Simens astma, mitt hjerte, Tonnys mystiske sykdom, Saras problemer på skolen og generelle smeller.
Måtte også Min vakreste bror David og hans skjønneste Linda få sitt sårt etterlengtede nor snart. De har venetet lenge og tålmodig.Måtte SriLankas myndigheter reagere raskt, og få prossessen over på så kort tid som mulig.Måtte mammaen min slippe smerter og våkne en dag fylt til randen av ren livsglede, og Solveigs rygg komme raskt til normalen. Kjære dere, dette er mennesker vi er sterkt avhengige av å ha lykkelige rundt oss for å i det hele tatt å overleve. Takk for at dere lyttet.

Sha Fala"

Jeg er ikke troende i ordets bokstavelige forstand, men jeg ønsker så sårt at mine bønner skal blil hørt. Jeg får ikke gjort mer enn hva jeg gjør for mine kjære selv, så hadde vært supert om min ydmyke takk for gode dager og mine ønsker for flere slike blir hørt og fylt av noen..


Ha en super dag, jeg skal skrive litt om damens aften så fort den er overstått:)

1 kommentar:

Linda! sa...

Jeg angrer sååå på at jeg glømte å melde meg på damenes aften!! MAsse lykke til i kveld!
Vi har vel alle behov for å ha noe å tro på iblandt, og kanskje noe å be til. Det var vel en grunn til at alle religioner og guder ble funnet opp en gang ;) Den var veldig søt da:)