tirsdag 6. oktober 2009

Regnværstirsdag!

En fri-tirsdag i oktober er nettopp passende for regnvær. Hatt Marit på besøk, tatt en kaffetår og en røyk på trappa. Sara kom akkurat inn døra, med røde kinn og godt humør.Hun sitter i skrivende øyeblikk tvers over meg, hun med lekser og jeg med bloggen min. Ute dryooer det jevnt og trutt, vi har the og danske småkaker.
Snart setter vi på "elf" eller lager litt kort/julelister.Simen er i barnehagen og jeg håper igrunnen at de koser seg ute litt.Husker vagt fra jeg var liten at regnvær var ganske så ålreit å leke i!Og knerten som er så uendelig glad i vann, han sitter nok i en vannpytt med noen kompiser og putter vann i bøtter og leker og nyter høstværet.

Satser på å hente han ca 15-1530. Normalt ville jg hatt han hjemme når jeg har fri fra jobb,men akkurat i dag var det riktig å være litt uten unger...

David og Linda er offisielt godkjente som foreldre, og hver gang jeg tenker på det kiler deti magen og smilet dukker opp.En fantastisk beskjed å få!!!!!!!!!!! Vi gleder oss, alle 4.

1 kommentar:

Linda! sa...

Flotte bilder!!
Høres ut som det har vært deilig med fridag ja! Jeg har vært ute masse i regnet i dag.. Deilig å komme hjem!
Hils alle i heimen!