lørdag 10. oktober 2009

Jeg er syk:(

Formen min er omtrent som om jeg skulle ha hjulpet noen med å flytte/male/sjaue i 5 dager. Natta har vært elendig, selv har jeg snørret,snufset,drømt,fryst,hostet og løpt på do.
Simen har i tillegg vekket meg innimellom mine egne feberfantasier, for han skulle ha vannflaske kl.0200..Han klarte ikke å finne roen sin igjen, for da ville han heller sove ope hos meg.Det fikk han ikke lov til, Han holdt da en furte og sutreorgie uten like til klokka var nesten 0400. Etterhvert ble jeg lei av å gå opp og ned og opp og ned, så tok en litt lengre dialog med han på babycallen.
Da endte Tonny opp med å bli vekket, og ble sur og sint fordi vi vekket han...Og siden man er i særs rart og barnslig humør når man er syk, gikk jeg ned og strigråt i 30 min. Sov fra 0445-0730, da to stk unger troppet opp på soverommet og ønsket seg saft.De ble sendt ned for det klarer faktisk Sara å gjøre selv, jeg sov til 0830 og er nå stått opp.
Min "deilige " små har sælt saft på kjøkkengulvet, kledd seg ut som heks og monster og leker nå med sverd og øks*ikke sjarmert*

Jeg hadde håpet formen tillot kino "se opp" i dag,men de kan vi bare glemme.Jeg må isteden bare OVERLEVE de 7 timene Tpnny er på jobb, (han må være utslitt etter den "forferdelige" natten sin, så han kan sove til ca 10, da han drar herfra kl.11.

Jeg er fullstendig kaputt.Og smådeppa fordi jeg er:
-trøtt
-syk
-blakk
-alene med ungene
-aner ikke hva jeg skal gjøre idag...

Hadde jeg fått litt mer søvn i natt,kunne jeg vel presset meg til en kino, men det ser altså meget meget svart ut for det nå..

Ønsker alle en fin søndag.*måtte den bli fylt av smil og barnelatter, for det skjer ikke her i dag*

2 kommentarer:

David sa...

Hei June, håper du er frisk igjen nå, eller snart blir det. Vi må prøve å få til litt poker og indisk en helg snart! *Klem* Snakkes =)

june sa...

Takk lillebror.Jeg føler meg endel bedre i dag,og er ikke så rent lite stolt av at jeg faktisk har jobbet alle dagene tross feber,snørr og noen tårer iblant;)

Klart vi skla spise poker og spille indisk!:D

Snakkes plutselig!